středa 25. února 2015

Photography weekend 1



Víkend se opravdu moc povedl!! Byla jsem fotit jednu super kamarádku. Tak jsem si řekla, že se taky nechám vyfotit a pak vám to sem hodím. Jelikož miluji focení, tak jsem absolvovala hodně kurzů a výstav, co se týče focení. Dále jsem se učila od super fotografa, který dokáže úžasné věci s foťákem. Tím nemyslím přemet nebo jiné dovednosti, ale zachytí úžasné fotky v ten pravý čas. Co se týče víkendu, fotily jsme u velkého rybníku, bohužel "nějací lidé" ho ničí odpadky a divnými věcmi. Takže jsme vlastně nefotily směrem k rybníku, ale jen opačným směrem! :)
mikina Bohemia - Sinsay
bunda-  C&A
kalhoty-  C&A
boty- Lee Cooper
batoh-  všude u Vietnamců









Tak to je většina fotek, které se dají použít. Některé najdete i na instagramu: https://instagram.com/kristynalu/. Jinak mám super novinu. V sobotu jdu fotit jednu bloggerku. Je to vlastně na téma co nosím ráda za oblečení a takové ty oblíbené kousky. Takže vám pak hodím odkaz a tak no:) Budu se těšit na příště a ahoj.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře 💕