úterý 17. února 2015

JE DŮLEŽITÉ BÝT OPTIMISTA?

Ahojky, dnešní téma je jestli je důležité být/nebýt optimista. Budu moc ráda když dolu napíšete váš vlastní názor na toto téma a jdeme na to. :)
Každý z nás má v životě nějaký cíl, něco za čím jde klidně i celý svůj život a chce toho dosáhnout. Jenže není úplně nejdůležitější cíl, ten nějaký výsledek. Podle mě je mnohem důležitější ta cesta, protože tolik zážitků a poznání potkáte přímo zde. A jen vy se rozhodujete zda chcete jít tak moc tvrdě, že nebudete vnímat nikoho a nic, a nebo si to pořádně užijete a pak zjistíte, že výsledek vaší práce není jen ten "nějaký"konec, ale celá vaše cesta. A teď mám na vás pár otázek.

Má to vůbec cenu?

Tak a teď si řekněte má smysl si pořád na něco stěžovat? Říkat si jak jsem ošklivý, jak mám špatnou pleť, nebo snad křivý nos? A nebo se s tím prostě nějak vyrovnat. Snažit se pozitivně najít nějaké vhodné řešení a nebrat to tolik tragicky? V životě je totiž mnohem horších věcí než je zrovna toto. Já osobně myslím, že to smysl má. Usmějte se tomu a jděte dál za svým snem.

Budu mít nějaké "kamarády"?
Myslíte, že lidi mají rádi jen nafoukané jedince, kterým se nic nelíbí? Že dokážou každý den snášet tolik tun pesimistu a arogance? Vážně si myslíte, že na tohle lidi čekají? NE. Lidé rádi potkávají takové osoby, které se usmějí, pozdraví nebo nějak zkrášlí jejich den. Nemusí je vůbec znát. Nemusí se stát přáteli. Stačí jen když budete své štěstí, že jste stále tu propůjčovat i ostatním. (funguje to!)

Tak máme tu první část. Pokud by vás toto téma nějak zaujalo, klidně napíšu druhou část. Vím je to velmi krátké, ale všechny články mě napadají večer. Protože Lukášová byla vždycky jiná :D Děkuji všem co jste to dočetli až sem. Smějte se, radujte se a prostě si užívejte života.
K.L.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře 💕