neděle 29. března 2015

P R A H A

Tento článek bude spíš informační. O tom co se stalo, co se stane. Tak nebudu dlouho zdržovat a jdeme na to!

Ve středu jsem jela na Revolution train do Prahy. Je to taková akce na přemýšlení. Téma jsou drogy a nějak jsem od toho nic nečekala, ale můžu vám říct, že to bylo super! Milí lidé, úžasný vlak a velmi dobře propracované. To bych nebyla já, kdybych nepochválila jídlo :D Opravdu moc vydařený výlet a všem doporučuji.

Hned jak jsem přijela z Prahy, jsem šla s kamarádkou ze školy do Salade, kde jsme se občerstvily, koupily paniny, a pak vyrazily na parlament. Je to vlastně školní parlament, kde se projednávají různé akce a změny  našem městě. Byla jsem tam poprvé a velmi se to povedlo.

Hned v pátek jsem po škole "běžela" na koně. Kde to byla opravdu zábava! Jelikož máme jízdárnu u silnice, zastavovali tam různí lidé a mávali, usmívali se. Bylo to hrozně milé. Takže jim moc, moc děkuji!!:D

Ještě ten pátek jsem jela do Prahy, kde jsem se vyspala a další den jsem šla nakupovat! Rozhodla jsem se, že by další článek byl nějaký haul, takže se těšte! Zkusím to nafotit co nejdřív a mám z toho hroznou radost. Snad se to bude líbit i vám.

Jako další "akci" mám ve středu bowling. Na ten se hrozně moc těším a ještě teď v úterý jedu pro nový korzet na páteř.

Tak to bude pro dnešek vše. doufám, že se Vám článek líbil a tady máte ještě nějaké fotky!














Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře 💕